středa 29. května 2019

RECENZE: Škola dobra a zla: vzhůru za slávou - čtvrtý díl ze série Škola dobra a Zla

Škola dobra a zla: vzhůru za slávou - čtvrtý díl ze série Škola dobra a Zla


autor: Soman Chainai
žánr: dětské fantasy
počet stran: 456
doporučená cena: 349 Kč
nakladatelství: CooBoo
hodnocení: ⭐⭐⭐⭐

Sérii Škola dobra a zla jsem si hodně oblíbila, obzvlášť první tři díly. Mezi nimi a tímto čtvrtým uběhla nějaká doba a tak jsem neměla vše v živé paměti. Každopádně náplní čtvrté knihy je nový příběh a nové dobrodružství, kterého se účastní jak Agáta s Tedrosem, tak i Sofie a jejich další přátelé. Zapomenutí detailů z předchozích dílů tedy nevadilo.

V této knize už hlavním tématem není Škola dobra a zla, ale království Kamelot, v jehož čele stojí král Tedros. Sofii jsem v posledních dílech neměla nijak v lásce a jinak tomu nebylo ani tady. Kromě Agáty (kterou mám ráda už od prvního dílu) jsem si hodně oblíbila Nikolu a Horta.

Rozjezd byl relativně zdlouhavý a vleký. Pořádný spád přišel teprve po první třetině knihy. Zpočátku jsem se nějak nemohla začíst, ale závěr knihy se četl velmi dobře a byl strhující, přestože bylo velmi předvídatelné, jakým směrem se příběh vyvine. Kdo četl, tak jistě ví, jakou postavu jsem hned prokoukla.

Pokud jste fanoušky pohádek a první tři díly se vám líbily, tak je to fajn pohodové čtení, které fanoušky alespoň trochu zahřeje u srdce a vykouzlí úsměv na tváři. Jak se čtvrtý díl líbil vám?



A ptáte se společně se mnou, zda žili spolu šťastně až na věky? To si budeme muset ještě počkat...pátý díl má vyjít v ČR na konci října. Těšíte se? 😊
Instagram @knihy.podle.dorky

2 komentáře:

  1. Cože má být i pátý díl? No to snad ne, jsem pozadu. Čtvrtý díl jsem ještě nečetla, stále váhám, zda ho číst nebo zůstat u třetího dílu, ale jestli vyjde i pátý díl, tak to si budu muset ten čtvrtý díl pořídit. :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě si myslím, že to není potřeba číst...s odstupem času už ani pomalu nevím, o čem to bylo, takže taková pecka to vážně není a je spoustu lepších knih. Tři díly topka, ale tohle už je něco jiného :)

      Vymazat