středa 29. května 2019

RECENZE: Koláčky a spiklenci

Koláčky a spiklenci


autor: Theo Addair
žánr: lgbt, romantická literatura
počet stran: 280
doporučená cena: 279 Kč
nakladatelství: Yoli
hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐👌👌

Včera jsem propadla příběhu Daniela a Kita (Cristiana) a naprosto zhltla první díl Muffin a čaj a dneska jsem si musela hned ráno koupit díl druhý a pokračovat ve čtení. Na jednu stranu mi je až líto, že jsem obě knížky zvládla přečíst už za dva dny, jelikož bych s Danielem a Kitem chtěla strávit mnohem víc času...na straně druhé...nešlo prostě čekat, nečíst a knihu si šetřit.

Druhý díl ve mně vybudil mnohem více emočních výkyvů. Byla jsem hrozně ráda, že kniha pokračovala přesně tam, kde skončil první díl (a ne až za těch 5 let). Druhý díl byl bolestivý, byla místa, kde mi tekly slzy a já byla naštvaná, že nic nezmůžu. Cítila jsem se naprosto bezmocně a skoro až vyčerpáně. A pak tu byla ta místa, kdy jsem se culila a usmívala od ucha k uchu. Knihy Thea Addaira jsou napsané tak skvěle, že se vás každá věta a slovo dotknout a vy s tím prostě nic neuděláte. Konec dopadl podle mých očekávání...překvapení je sice někdy fajn, ale v tomto případě by mi to zlomilo srdce a rozbilo ho na malé kousíčky. Asi bych to vážně nerozdýchala, jelikož oni dva - jako pár - jsou prostě moje láska. Druhý díl - stejně skvělá záležitost jako díl první. 💜

Nevím, zda mohu...ale i tak doufám, že budu mít možnost se znovu s Danielem a Kitem potkat. Že budu moci ještě jednou (ideálně alespoň dvakrát) nahlédnout do jejich životů a sledovat jejich zdary na VŠ, společný život a třeba i adopci dětí? Ale to jsou jen má malá přání a touhy.

Takže...pokud vás moje první recenze nepřesvědčila, tak doufám, že po této již nebudete mít pochyby a s Danielem a Kitem se seznámíte...i když bych si je nejraději nechala jen a jen pro sebe 😄😄💕

PS: Ještě dodám, že i jiní hrdinové jsou skvělí. Zamilovala jsem si Kitovu rodinu i Ondru s Bárou! Samozřejmě jsou tu i lidi, co nejsou vůbec super, ale právě oni z celého příběhu nedělají jen "hloupou" romantickou věc, ale opravdu reálný, uvěřitelný a krásný příběh, který v sobě má plno nádherných myšlenek.

Poslední věc - povaha Kita, jeho rozpustilost a roztomilost...a velké laskavé srdce je prostě boží! 💜💜



Krásný den vám všem!
Instagram @knihy.podle.dorky

Žádné komentáře:

Okomentovat