sobota 25. května 2019

RECENZE: Muffin a čaj

Hrozně dlouhou dobu jsem nečetla. Ani ne z důvodu, že by nebyl čas, spíš nebyla chuť. Teď jsem úspěšně uzavřela první ročník na VŠ a tento víkend strávila ve volební komisi. Ideální příležitost pro čtení... Až teď mi došlo, jak moc mi čtení a knihy chyběly...a vlastně celý tento svět. Taky se to hned projevilo - za jedno odpoledne jsem přečetla celou knihu, což se mi už dlouho nepodařilo. Výběr dobré knihy a správné naladění dělá holt svoje.

Muffin a čaj

autor: Theo Addair
žánr: lgbt, romantická literatura
počet stran: 272
doporučená cena: 199 Kč
nakladatelství: Yoli
hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐❤️🌈

S lgbt tématikou v knize jsem se poprvé setkala v románu Probuzení Simona Spiera. Uchvátil mě. Simona a Bena jsem si hned zamilovala a popravdě jsem měla strach jít do podobného románu, který s tímto byl dost srovnáván. Odrazoval mě i fakt, že Muffin a čaj napsal český autor (nemějte prosím stejné předsudky jako já! Jedná se vážně o skvělé dílo! ⬇️). Zkrátka v mých očích byly velké obavy z nechtěného zklamání.Jediné, co je potřeba říci co se týče děje je, že se jedná o příběh dvou gayů a pokud vás okouzlil příběh Simona a Bena, věřte, že tento si zamilujete taky, možná snad i více.

Jiné informace nepotřebujete znát, věřte mi. Já nevěděla nic víc a bylo naprosto úžasné se se vším seznamovat díky jejich příběhu. V knize jsou pasáže romantické (pokud si potrpíte na roztimilost, budete to milovat ještě více!), ze života, humorné i dramatické. Kniha je napsaná neuvěřitelně čtivě, moc se mi líbila struktura knihy - popis z pohledu Daniela i Cristiana. Příběh se odehrává v ČR, ale je napsaný tak světově, že bych to ani nepoznala, nebýt některých českých jmen. A poslední čtvrtina mě vážně dojala, tato kniha v člověku vzbudí tolik emocí... kromě úsměvu...i slzička ukápla.

V neposlední řadě chci moc poděkovat autorovi
, za to, jak skvělou knihu napsal. Hned jsem si musela pořídit druhý díl, který už mám rozečtený...ještěže už vyšel, jinak bych se zbláznila. Takže jsem vlastně ráda že jsem se ke knize Muffin a Čaje dostala až teď. Daniel a Cristian mi opravdu přírostli k srdci. Mé nadšení je tak velké, že nemám vážně slov...děkuji. ❤️❤️❤️

Instagram @knihy.podle.dorky