RECENZE: After: Polibek

autor: Anna Todd
žánr: romantická literatura
počet stran: 528
doporučená cena: 349 Kč
nakladatelství: Yoli
hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Ze začátku knihy jsem vážně nevěděla, co si mám o Tesse a Hardinovi myslet. Nějaké její myšlenky byly vážně úsměvné nebo mě nutily protočit oči v sloup. Hodně mi vadilo, jak se Tessa tvářila jako zásadová holka a hned na další straně se nechala ke všemu přemluvit a nestála si za svým. Taky se mi moc nelíbilo, jak se z té slušné, nevinné a zásadové dívky během několika chvil začala stávat taková ta tuctová večírková holka. Tento můj pohled se ale časem změnil, začala jsem jí brát takovou, jaká opravdu je a ne jako tu tvář, kterou dlouhou dobu byla. A taky mě dost vytáčelo chování Hardina - chvilku byl protivný a pak na chvilku milý a Teressa mu na to vždy "skočila". Ovšem i postupem času jsem začala vše víc chápat... V některých částech jsem si taky říkala, že je to napsané jako třináctiletou holkou a ne dospělou dívkou studující VŠ.

A pak přišel zlom. Zlom, kdy jsem se zamilovala. Zlom, kdy mi přestaly vadit všechny ty erotické scény a vulgární slova, jejich hádky a usmiřování...nějakým způsobem mě kniha zasáhla a já se na celý příběh začala dívat trochu jiným pohledem. Vlastně ani nechci popisovat, čím mě ta kniha tak zaujala, je to docela osobní, ale vážně se mě dotkla, přestože je napsaná tak uvolněně, neformálně, eroticky a lehkým stylem.

Hodně jsem si oblíbila Zeda a Landona, tito kluci mi vazbě přirostli k srdci a z holek to byla Steph i když jedna věc mi vadila, na Zedovi a Steph - ti co četli určitě ví, co mám na mysli. A svým způsobem mám ráda i Hardina s Tess.

Pokud máte rádi erotické romány, young adult literaturu, nebo jen chcete vyzkoušet trochu jinou romantickou knihu, tak vám After mohu doporučit. Je to napsané opravdu hodně čtivě a přestože má přes 500 stránek, tak jsem jí přečetla hned. A nevydržela jsem to a koupila i ostatní díly. Teď jsem mimo domov, ale těším se až zítra přijedu a budu se moci začíst do druhého dílu - první skončil hodně napínavě. Potřebuji vědět, jak to celé bude dál...

Pokud jste četli, tak mi určitě napište, co si o tomto románu myslíte vy 😊

PS: Před knížkou jsem viděla film a kupodivu mi to vůbec nevadilo. Více se dozvíte v příspěvku Kniha VS. Film.
Instagram @knihy.podle.dorky