úterý 27. srpna 2019

RECENZE: Víš, že tě miluju? | DIMILY 1

Víš, že tě miluju? 


autor: Estelle Maskame
počet stran: 352
žánr: romantická literatura
doporučená cena: 299 Kč
nakladatelství: Fragment
hodnocení: ⭐⭐⭐⭐

V létě mám vždy převážně náladu na nenáročnou romantickou literaturu a když jsem hledala, na co se vrhnu dál, tak jsem se rozhodla pro tuto sérii. Některá její hodnocení byla dost dobrá, některá nikoli. Tak se pojďme podívat na to, jak se první díl líbil mně.


První pomyslný bod bych dala místu, kde se kniha odehrává a ročnímu období. Prázdniny v Las Angeles jsou na letní čtení ideální. Americké večírky na pláži, sluníčko a letní láska. Ve druhé řadě je kniha poměrně čtivá (mám stále potřebu vše srovnávat se sérii After, ta byla čtivá víc,  ale ovšem..) a neustále se v ní něco děje. Ze začátku jsou to sice jen menší věci, ale následně se začíná objevovat více tajemství a akce a vy prostě chcete vědět víc (minimálně pokud jste tak zvědaví jako já).

Já osobně mám ráda ty příběhy, kde vystupuje slušná, nezkušená dívka a problémový kluk, který všem připadá zlý a je s ním spojeno nejen jedno tajemství. Jo, tyhle příběhy bývají trochu klišé, jsou někdy až ohrané, ale přesto je mám (obzvlášť v létě) hodně ráda. A přesně takovým klukem je i hlavní hrdina Tayler.

V této knížce se setkáváme s tématem "zakázané lásky" a mírně se zde autorka dotkla i domácího násilí. Kniha je hodně čtivá, akce střídá akci a já chtěla hrozně všemu přijít na kloub.

Líbil se mi hodně epilog - věc ohledně Eden - ale bohužel tuším, že se vše v dalších dílech zase změní a je mi to trochu líto.

Z postav jsem si kromě hlavních hrdinů Eden a Taylora oblíbila Ellu, Karen, Jamieho, Deana a Rachael.

Celkově mi kniha přijde jako super čtení na léto a už se těším na další díly a jak se všechno bude dál vyvíjet.



Krásný večer vám všem a klidně se mnou sdílejte své dojmy z knížky v komentářích! ❤️😊
Instagram @knihy.podle.dorky

Žádné komentáře:

Okomentovat