RECENZE: Víš, že tě potřebuju? | DIMILY 2

autor: Estelle Maskame
počet stran: 320
žánr: romantická literatura
doporučená cena: 349 Kč
nakladatelství: Fragment
hodnocení: ⭐⭐⭐

Ach jo, ach jo, ach jo. Já vážně už nevím... První díl byl poměrně dobrý, konec se mi líbil a já se těšila na pokračování. New York. Klišé jako bič. A právě v tomhle městě se odehrává druhý díl. Ano, dalo se to očekávat, ale i tak mě to trochu zklamalo. Já prostě nevím. Hodně mi chyběli hrdinové z prvního dílu, pláže, slunce a celá atmosféra Los Angeles. Na straně druhé jsem si hodně zamilovala Emily a Stephena. Ti byli skvělí.

Co se týče děje, tak zas tak atraktivní nebyl. První polovina byla hodně vleklá a trochu nudná. No, moc se toho nestalo. V polovině knihy se to trochu přehouplo a začalo to být lepší. Bylo tam víc akce, došlo k nějakým zápletkám a nechybělo ani nějaké drama.

/V NÁSLEDUJÍCÍM ODSTAVCI JE SPOILER/
Začátek knihy. Vážně člověk odjede od svého přítele na 6 týdnů a pak se mu ani neozve? Další věcí je - proč jsem s někým rok a půl, když jsem zamilovaná do někoho jiného. Nejdřív Eden říká, že jí vůbec Dean nevzrušuje, ale za 50 stránek dál tvrdí, že ho miluje. Haló?... Tiff vydírá Eden, ona se nechá, ale další den se proti ní postaví. Proč ne hned, když stejně za ten den neudělala vůbec nic pro to, aby to Tiff jakkoli překazila. Takže důsledek je stejný, jen Eden navíc ublíží Taylerovi... A konec. Konec knihy. Uff. To co se stalo je tak typické. Problémový kluk se zamiluje do hodné holky, ona mu hodně obětuje a on si pak uvědomí, že vše dělal jen kvůli ní. Takže potřebuje pauzu, aby si vše urovnal a začal dělat věci kvůli sobě, ze své vůle. Takže odejde a jí nechá ve všem samotnou, na pospas všem. Proč? Jako u malých dětí. Prostě útěk jako řešení. Proč je tohle tak atraktivní a je to v hodně knihách... Prosím? Já to hrozně nemám ráda, když se takové motivy často opakují v knihách. Ach jo 🙈
/KONEC SPOILERU/

Ještě bych se ráda vyjádřila k Eden. Už v prvním díle mě občas vytáčela a tady se to začalo stupňovat. Její pohled na jídlo a postavu chápu, štve mě, ale chápu to. Ale její žárlivost a některé její postoje, to mi vadilo dost.

No nic. Sérii dočtu, spíš teda ze zvědavosti...tak doufám, že poslední díl bude alespoň maličko lepší než tento. A jaký názor máte vy? 😊
Instagram @knihy.podle.dorky