úterý 27. srpna 2019

RECENZE: Víš, že mi chybíš? | DIMILY 3

Víš, že mi chybíš?


/tato recenze obsahuje spoilery/

autorka: Estelle Maskame 
počet stran: 312
žánr: romantická literatura
doporučená cena: 349 Kč
nakladatelství: Fragment
hodnocení: začátek knihy ⭐⭐, Portland ⭐⭐⭐⭐


Po pár stránkách jsem si musela povzdechnout a přiznat si, že je Tayler vůl. Ze začátku příběhu jsem byla na jeho straně, měla jsem ho ráda, chápala jsem ho, omlouvala a zastávala se ho, ale tohle bylo na mě moc. Na rok opustil Eden. Aniž by ji cokoli vysvětlil. Opustil jí a nechal jí ve městě, kde ji všichni nenáviděli kvůli jejich vztahu. Ve městě, kde jí osočoval její vlastní otec, nevlastní bratr a i bývalí dobří přátelé. Vykašlal se na ni a sobecky utekl na celý rok, bez jediného zaváhání. A nechal všechny, aby si zlost vybili na ní. Snažila jsem se ho pochopit, potřeboval to, ale mrzelo mě, že on nechápal jí a odjel na tak dlouho. Za tohle všechno se mi zprotivil.

A pak přišly ty chvíle mého smíchu. Zoufalého smíchu. Byla jsem ráda za tu facku, ale pak už mé rty ovládl zase smích, sarkastický. Pak přišla fáze, kdy mě rozčilovala Eden (víc než obvykle), že dělala věci, které ve skutečnosti dělat nechtěla a jen neuměla říct 'ne'. V první polovině knihy se moje oči velmi často převracely na vrch hlavy, jak v oblibě psala autorka. 🙈

Portland. Místo kde konečně došlo ke zvratu, který jsem hrozně potřebovala. Tayler vše vysvětlil a Eden se mohla znovu nadechnout (to, že je někdy na facku už přecházím). Mně se ulevilo a zase jsem ho postupně začala mít ráda. Za to všechno co udělal, za to že konečně dospěl, za to kam dospěl. Bylo moc příjemné se znovu setkat se všemi těmi lidmi. Vše co se v Portlandu stalo mě vykouzlilo upřímný úsměv na tváři a já měla ze všech - z nich - radost. A až do konce knihy to vážně stálo za to.

Vlastně ani nevím, jak celou sérii zhodnotit. Tolik mi připomínala After, jen zrovna nevím, zda v tom pozitivním slova smyslu. Vím, že ještě vyšel jeden díl, který je napsán z pohledu Taylera a vrací se do minulosti. Ovšem nevím, zda o něm a o jeho otci chci číst víc. Prozatím asi ne. Téměř vždy jsem Taye chápala a neměla mu nic za zlé, takže žádné vysvětlení nepotřebuji. A popravdě mě série ani neoslovila tolik, abych hned sáhla po doplňkovém dílu. Možná jednou.





Napište mi, koho jste si oblíbili z celé série nejvíc? Já asi...těžko říct...Karen, Amélie i Emily byly úžasné. A i Taye jsem měla ráda. Jen mě mrzelo, že to nijak nedopadlo s Danem, že to s ním nijak neurovnali, to mi bylo moc líto. Tak hezký den 😊
Instagram @knihy.podle.dorky

Žádné komentáře:

Okomentovat