sobota 15. června 2019

RECENZE: After: Tajemství

After: Tajemství

autor: Anna Todd
žánr: romantická literatura
počet stran: 728

doporučená cena: 399 Kč
nakladatelství: Yoli
hodnocení: ⭐⭐⭐⭐


V první polovině knihy jsem si říkala, že největší výhodou této série je opravdu jen její čtivost. Nebyl by problém tuto knihu přečíst za jeden den, přestože má přes 700 stránek. Já chtěla, ale ten děj...

Myslela jsem, že se v sérii budou řešit i jiné věci než hádky mezi Hardinem a Tessou, myslela jsem, že se posunou dál...ale těch sporů, naschválů a lží je v celé sérii tolik, že pomalu už nevnímáte nic jiného a máte pocit, že se vše točí jen kolem toho, i když se tam pak dějí mnohem zajímavější věci.

Po půlce třetího dílu naštěstí tento pocit zase přešel a já se cítila hned lehčeji. Měla jsem pocit, že se mohu zase bez strachu nadechnout a v klidu vydechnout. Líbilo se mi, že se postupem času hádali podstatně méně a snažili spolu lépe komunikovat, vycházet a řešit problémy v klidu... Taky jsem ocenila konečně zajímavější děj.

Poslední třetina knihy byla ohromná. Byly věci, které jsem absolutně nečekala a nemohla jsem se od řádků odtrhnout.

Teď sedím na posteli a nemám slov. Musím nad tím vším přemýšlet a mám ráda Hardina s Tessou ještě víc. Líbí se mi, že je díky ní lepším člověkem a zároveň je stále svůj.

Těším se na poslední díl a ukončení celé série, doufám, že nebudu zklamaná...jelikož přestože je to velmi pohodové, jednoduché, nenáročné a skoro až tuctové čtení, tak jsem si tento příběh docela zamilovala.

Co říkáte vy na sérii After? 💕
Instagram @knihy.podle.dorky

Žádné komentáře:

Okomentovat