neděle 7. ledna 2018

Nový rok, čas na změnu

Nový rok, čas na změnu

Zdravím všechny milovníky knih!
Vítám vás u prvního článku v tomto roce a zároveň u prvního článku na tomto blogu. Rok 2018 přináší hned několik novinek a změn. Tou největší je, že se můj blog stěhuje na tyto stránky. A to z několika důvodů. Už delší dobu jsem přemýšlela o této změně. Chtěla jsem si změnit jméno stránek a blogu, což mi předchozí doména neumožňovala. Také jsem chtěla změnu kvůli velkému omezení co se týče vzhledu a funkcí na doméně předchozí. V poslední době jsem se potýkala z mnoha problémy a chybami, které trvaly už dlouho a oprava se stále nekonala. A mně zkrátka došla trpělivost. Ještě nevím, zda sem přesunu nějaké recenze, nebo začnu úplně nanovo. Každopádně prozatím starý blog mazat nebudu.

Dále došlo ke změně názvu blogu na Knihy podle Dorky. Ano, tato změna není veliká, ale myslím si, že je to změna k lepšímu. S tím souvisí i přejmenování mého Instagramu (@knihy.podle.dorky). Pokud mě ještě nesledujete, tak budu ráda, když mě "followem" podpoříte. Co se týče článků a případně jiných změn, tak ty zatím neplánuji. Stále bych se chtěla věnovat především recenzím. Ale uvidíme, třeba rok 2018 přinese i něco nového v tomto směru? Dále bych vám chtěla i zde na blogu popřát úspěšný start v Novém roce. Ať je tento rok pro vás rokem šťastným, úspěšným a pohodovým. Ať se vám podaří splnit si vaše sny! Chtěla bych vám poděkovat za veškerou podporu v letech minulých a doufám, že i v roce 2018 tu budete se mnou!



Mějte se krásně!
Instagram @knihy.podle.dorky

8 komentářů:

  1. Vitaj na blogspote! :D Snáď sa ti to bude teda páčiť lepšie než blog. Ja mám za sebou roky na blogu a ešte sa v blogspote úplne nevyznám, ale zatiaľ je to v pohode :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Bailey, děkuji :) Jsou tu věci, které jsou úplně jiné, ale myslím si, že si za chvilku zvyknu! Hezký den! :)

      Vymazat
  2. Musím říct, že tato změna stránek je nádherná! Hrozně krásný design (a úžasná kniha v "pozadí" :D) Hnedka jsem tě musela podpořit pravidelným sledováním. Měj se krásně. :)
    fullofinspirationblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc, moc mě to potěšilo! :) Snad se ti tu bude líbit i nadále, měj se krásně! :)

      Vymazat
  3. Taky jsem se do roka 2018 přestěhovala na blogspot z blog.cz :D jinak hodně štěstí do "nového" začátku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vitaj! ako už Bailey písala, snáď sa ti tu bude páčiť :)


    http://book--hoarders.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat