úterý 3. září 2019

RECENZE: Nimbus

Nimbus


autor: Neal Shusterman
počet stran: 440
žánr: dystopie
doporučená cena: 399 Kč
nakladatelství: Yoli
hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Začátek se mi líbil hodně. Popis toto, jakou smrtkou se stala Citra, jaký způsob života a kosení si zvolila. Líbilo se mi počáteční setkání s Rowanem. Taky bylo super, že jsme mohli nahlédnout do myšlení Nimbu a porozumět tak lépe celému systému. Co mi postupem začalo vadit bylo rychlé střídání postav. Ocenila bych, kdyby každá kapitola byla pojmenována podle postavy, které se dotýkala.


V polovině knihy člověk zvolal velké WOW a kniha nabrala nový spád a směr. Některé věci mě šokovaly a překvapily, některé jsem čekala...


Konec knihy - tak to byla neskutečná jízda. Jsem z něho úplně rozhozená. Bylo to skvělé. Bylo to šílené. Bylo to hrozné. Svět není růžový a ani nikdy nebude...ale tohle?! To jsem nečekala. Na další díl se nesmírně těším, ale zároveň se děsím toho, co bude dál.




Co říkáte na sérii vy? Ráda si s vámi o knížce popovídám 😊❤️
Instagram @knihy.podle.dorky

Žádné komentáře:

Okomentovat