neděle 23. června 2019

RECENZE: Holka mimo rytmus

Holka mimo rytmus

autor: Becky Albertalli
počet stran: 272
žánr: romantická literatura, LGBT
doporučená cena: 259 Kč
nakladatelství: Yoli

hodnocení: ⭐⭐⭐

Holka mimo rytmus - "pokračování" Simona Spiera, což byl jediný důvod, proč jsem si tuto knihu koupila. Simona a Blua jsem si zamilovala a chtěla jsem se s nimi zase vidět. Věděla jsem, že kniha bude hodně o Leah, ale taky jsem ve spoustě článcích četla, že je to "pokračování". Proč v uvozovkách? Protože je i není. Ve výsledku není. Sice se tam oba objevují, ale už to není ono.

Myslela jsem, že by kniha mohla být psaná jak z pohledu Leah, tak i z pohledu Simona. Škoda že to tak nebylo, jelikož by to myslím uspokojilo více čtenářů. Těšila jsem se na myšlenky Simona, jeho zamilovaný pohled na Blua. Jo. Sakra. To jsem chtěla tak moc a ono nic 😀

Celou knihu jste v hlavě Leah a podle mě to ztratilo úplně to kouzlo a potencionál z "prvního" dílu. Asi nejvíc mě štvalo, jak se "hroutila" z úplných maličkostí a celkově mi její povaha v hlavě nesedla. V Probuzení Simona Spiera jsem jí měla hodně ráda, ale tady mi přišla jako úplně jiný člověk.

Kniha byla opět hodně čtivá, líbilo se mi užití sprostých slov a klasické teen mluvy. Je to krátká jednohubka o 250 stránkách, takže jí zvládnete hned. Jen to prostě není ono. V knize se toho ani moc neděje, je to jen o pocitech Leah.

Mrzelo mě, že jsme se toho ani moc nedozvěděli o jiných hrdinech. Skoro jakoby se kniha odehrávala během 2 nudných měsíců, bez žádné akce. Kdyby se tam neobjevil ani Simon s Bluem, tak by to bylo úplně o ničem. Bohužel má očekávání nebyla naplněna. Ani v ohledu Simona, ani v ohledu Leah a konec byl vážně moc předvídatelný, což této knize ublížilo. Asi fajn oddechovka na léto, ale nic moc víc.

A mám stále potřebu srovnávat tuto "sérii" se sérii Muffin a čaj od @theo.addair. V porovnání s ní, je tento díl úplný propadák. Bohužel.



Co na Holku mimo rytmus říkáte vy? 😊
Instagram @knihy.podle.dorky

1 komentář:

  1. Na knihu se chystám, ale ještě ji doma nemám. Dneska večer se chystám na PROBUZENÍ SIMONA SPIERA.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat