sobota 15. června 2019

RECENZE: After: Přiznání

After: Přiznání


autor: Anna Todd
žánr: romantická literatura
počet stran: 608
doporučená cena: 349 Kč
nakladatelství: Yoli

hodnocení: ⭐⭐⭐ (původně jsem chtěla dát 4 hvězdy, ale těch jejich hádek bylo tolik, že už mě to začalo nudit a unavovat)

Druhý díl byl opět neskutečně čtivý. Byla jsem zvědavá, jak se vyvrbí události z konce prvního dílu a zprvu jsem byla ráda, jak to dopadlo. Tesse a Hardinovi jsem začala fandit čím dál tím víc a oba si oblíbila, Hardina trochu víc. Hardin sice udělal v minulosti spoustu hrozných věcí a často se choval jako úplný blbec, ale i přesto jsem mu držela palce a přála si, aby vše dobře dopadlo a byl konečně šťastný. Trochu mě zklamalo, že Tess nebyla stále ta hodná holka...chápu, že byla zraněná, naštvaná, ublížená a že se každý mění...ale měla si zachovat svou důstojnost. Nevím, jak to vyjádřit.

Byly pasáže, kdy jsem z knihy měla dobrý pocit a byla jsem šťastná a líbilo se mi to...ale hádky a lži mezi Tessou a Hardinem mě vážně bolely (a hlavně to bylo pořád dokola). Sice Tess byla mnohdy v právu, ale i tak jsem byla zpočátku spíš na straně Hardina. Nemůžu si pomoci, ale hrozně jsem cítila, že i když se chová jako idiot, tak potřebuje lásku, bezpečí, domov, náruč, která ho vždy přijme...i když si to nezaslouží. Měl by mít někoho, kdo tu pro něj bude, o koho se bude moci opřít a drtilo mi srdce...hodně věcí zkazil, ale i tak...nemůžu si pomoci, ale tak hrozně jsem chtěla, aby spolu byli a už se nehádali a byli šťastní.
 
Každopádně mě postupem času začal i Hardin pěkně štvát, hrozně jsem mu držela palce a přála jsem oboum konečně šťastný a pevný vztah bez zbytečných hádek, rozchodů, odloučení, vracení a usmiřování...ale on sliboval, pak opakoval chyby a choval se jak vůl, pořád dokola, jako by byl nepoučitelný a přesto vím, že Teressu miloval a já si říkala: "Hardine, proboha proč? Máš tak skvělou holku, která v tobě vidí to dobré a miluje tě neskutečně moc a ty miluješ ji, tak proč se chováš takhle a vše kazíš? Úplně zbytečně? A pak jsi smutný, že to není dobrý?"


Co mě dost mrzí je, že kromě hádek a usmířování toho v knížce zas tolik není. Ze začátku mi to ani tak nevadilo, ale ke konci už to bylo únavné až skoro nudné. Kniha má totiž 600 stran, ale i přes to se četla úplně sama a nutila mě číst dlouho do noci a nepřestávat. Čtivě psát autorka opravdu umí. Líbilo se mi, že zde bylo trochu víc z Hardinovi minulosti, ale pak vždy byly jen malé dějové odbočky, které souvisely s jejich hádkami. Příjemnou změnou bylo to, že je kniha napsaná nově i z pohledu Hardina a ne jen z pohledu Tess.

Zeda, kterého jsem si oblíbila v prvním díle, jsem přestala mít ráda...kvůli víc věcem. A to je asi vše, co jsem vám chtěla říct.


Moc doufám, že další díly už budou bez tolika zbytečných hádek a jejich vztah se upevní a oba budou šťastní. Tak uvidíme, krásný den vám všem! 😊

Instagram @knihy.podle.dorky

Žádné komentáře:

Okomentovat