sobota 15. června 2019

KNIHA vs. FILM - After: Polibek

KNIHA vs. FILM - After: Polibek

hodnocení filmu: ⭐⭐⭐⭐⭐
hodnocení knihy: ⭐⭐⭐⭐⭐
(rozhodně film úplně neodpovídá knize, ale mě se líbilo oboje)

Většinou se snažím nejdřív přečíst knihu a až pak se podívám na film, ale i přesto někdy nastanou výjimky, jako je třeba tato. O knížce jsem sice před tím slyšela, ale ničím mě neoslovila. Zaujal mě až trailer a věděla jsem, že na film budu chtít jít do kina. Moc jsem si ho užila. Líbili se mi herci, hudba i děj a dlouho mi jejich příběh ležel v hlavě a já chtěla vědět víc. Vědět víc o nich, vědět co bude dál...chtěla jsem s nimi strávit víc času.

Přečetla jsem si spoustu recenzí a rozhodla se, že do knih půjdu a alespoň to zkusím. První dva díly jsem si koupila na bazaru za velmi příznivou cenu (a s původní obálkou! Mám ráda, když celá série k sobě ladí 😄) a říkala jsem si, že je kdyžtak pošlu dál i já. Ovšem po dotčení prvního dílu jsem si doobjednala celou sérii.
Knihy jsou děsně čtivé a vážně jsou přečtené hned, na to, že mají vždy přes 500 stránek. 

Příběh vás vtáhne, pohltí a nepustí. Samozřejmě je kniha trochu jiná (hlavní linie je stejná, liší se pouze v detailech a ano, některé mi trochu vadily, ale zvládnout se to dá). Totiž většinou když čtu knihu jako druhou, tak to beru jako dva odlišné příběhy a neříkám si: tohle bylo jinak, to v knize nebylo atd... A popravdě jsem při čtení na film tak trochu zapomněla, jelikož jsem byla unesená a pohlcená, ale určitě si ho toto léto ještě někdy pustím.

Hardin ve filmu nepůsobí tak drsně, jak by asi měl, ale zato je děsně sexy, trochu roztomilý a má krásné oči 😍 ... myslím, že lepšího herce vybrat nemohli i když teda neodpovídá úplně knižnímu popisu. Věc, která mě "vytočila" víc byla jiná sexuální orientace a chování Steph. To si myslím, že byl úplně zbytečný rozdíl, ale chápu, že se veškeré vztahy a postavy přesně zachovat nemohly.

Takže za mě ano, pokud se vám kniha líbila a oceníte pohodové, romantické, letní filmy a taky pokud vám nevadí nějaké nejasnosti a rozdíly.💕😊



Instagram @knihy.podle.dorky

2 komentáře:

  1. Zatím jsem nečetla knihu a ani neviděla film. Každopádně na obojí jsem zvědavá a doufám, že se k tomu brzy dostanu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda když mi pak napíšeš jak se ti to líbilo! :))

      Vymazat