sobota 30. června 2018

KNIHA vs. FILM - Love, Simon

Zdravím všechny milovníky knih!
Právě jsem se vrátila z kina a ach, lidi já se zamilovala. Tentokrát snad ještě hlouběji, zdali to je možné. Já vážně nemám slov. Už tu asi 20 minut sedím a nevím co psát. Píšu a zase mažu. Jsem plná emocí, dojímám se. Bylo to tak úžasné!
...
A přesně tady jsem skončila. Nemohla jsem psát dál, jak jsem byla plná zážitků a emocí. Teď už moje srdce snad trochu vychladlo a půjde mi psaní lépe. Tak jdeme na to?

UPOZORNĚNÍ: Tento článek obsahuje spoilery vycházející z knihy a filmu.

KNIHA vs. FILM - Love, Simon

režie: Greg Berlanti
hrají: Nick Robinson, Keiynan Lonsdale, Katherine Langford, Alexandr Shipp, Jorge Lendeborg Jr., Logan Miller, Jennifer Garner, Josh Duhamel, Talitha Eliana Bateman, Tony Hale a další
    čas: 110 min
    premiéra: 14.06.2018
    země: USA
    hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐ a ještě mnohem víc! Tolik hvězd jako je v celém vesmíru! A to jich je sakra hodně!

    Ke knížce jsem se dostala skrz skvělé ohlasy a její námět mě hned zaujal - Simon tají, že je gay a jednoho dne se s tímto tajemství svěří neznámému Blue, se kterým si začne pravidelně dopisovat. Po pár vyměněných emailech se jejich pouto prohloubí a navzájem si padnou do oka. A pak tu je Martin, který si náhodou sedne k počítač po Simonovi a jejich emaily najde. Následně rozpoutá kolotoč vydírání. A samozřejmě nesmím zapomenout na Simonovy nejlepší přátele a úžasnou rodinu.


    Kniha byla kouzelná, Simona a jeho kamarády si snad musí zamilovat každý. Rovněž jsou v knize moc pěkné myšlenky, je celkově hodně čtivá, oddechová, roztomilá, a moc milá.


    A přesně takový je i film. Herecké obsazení je skvělé, hudební doprovod parádní (na to si potrpím!), Simon je takový jako v knížce - má v sobě jakýsi náboj, energii, ale i něžnost, humor a sladkost. Atmosféra zůstává stejná, ale liší se dějová linie. Musím přiznat, že ve filmu byly dva momenty, které mě opravdu naštvaly. Zaprvé - to, že se ve filmu Leah zamilovala do Simona (v knize byla zamilovaná do Nicka)! Proč, proč to udělali? Nééé, myslela jsem, že z kina uteču. A další věcí bylo to, že se Blue po zveřejnění jejich emailů na Simona vykašlal. Tak to vůbec nebylo!!! Dále ve filmu chyběla Simonova starší sestra a neřešily se tam moc vztahy jiných lidí. Bylo to zaměřeno jen na Simona. Tohle je ale pochopitelné, páč se do filmu nemůže vejít to, co do knížky. Byly tu další věci, jako překlad Blue na Modrý (to jsem taky moc nepochopila, "S láskou, Modrý" vypadá vážně pitomě)... Ale celkově film hodnotím kladně. (dokonce jsem si ho po týdnu pustila znovu a to se u mě často nestává) A moje nejoblíbenější scéna? Přece polibek Blue a Simona na ruském kole! 💕😊

    Jak se líbil film (případně knížka) vám? Budu ráda, když mi napíšete své názory dolů do komentářů!


    Mějte se krásně a užijte si prázdniny!
    ...
    Instagram @knihy.podle.dorky

    Žádné komentáře:

    Okomentovat